Så fungerar ansökningsprocessen
1. Hitta lediga jobb
För att söka jobb går du till sidan Jobba med oss och klickar på "Lediga jobb". Välj den roll som intresserar dig och klicka på "Ansök". Därefter registrerar du din profil och laddar upp ditt CV samt personliga brev. Lätt som en plätt!
2. Genomföra urvalstester
Om du uppfyller de grundläggande kraven för rollen så är nästa steg i processen att genomföra ett antal urvalstester. Testerna hjälper oss att göra en rättvis bedömning gentemot den kravprofil vi har satt upp för rollen.
3. Telefonintervju
Nästa steg i processen är en kort telefonintervju där vi vill veta varför du vill jobba med oss och hur din tillgänglighet ser ut.
4. Första intervju
Om vi båda tycker att det här kan bli en bra match bjuds du in till en kompetensbaserad intervju med rekryterande chef och HR.
5.Slutintervju
Är du en av våra slutkandidater bjuds du i ett sista steg in att träffa rekryterande chefs chef. Vi lovar att det inte är så farligt som det låter!
6. Hälsokontroll om du ska jobba ombord
För dig som ska jobba ombord så behöver även en hälsokontroll genomföras hos vår företagshälsovård. Det beror på att alla roller ombord är säkerhetsklassade. För att ha en säkerhetsklassad roll krävs det att du uppfyller alla Transportstyrelsen krav.
7. Referenstagning
Vi vill alltid prata med minst två personer som du har jobbat med tidigare. Helst en chef och en kollega.
Välkommen till ditt nya jobb!